Total Pageviews

Pakistani Girls
Beautiful Girls Pakistani Girls
3D wallpapers
Beautiful 3D wallpapers
Hot college Girls
Sculputures

عجب سا لطف آتا ھے تیری آنکھو ں میں رھنےسے : Ajab sa ik lutf aata hay teri aankhon main rehnay se

Tweet This

عجب سا لطف آتا ھے
تیری آنکھو ں میں رھنےسے
کبھی میں کچھ ابھرتی ھوں
کبھی میں ڈوب جاتی ھوں
...
کبھی تو جیت ھو تی ھے
کبھی میں ہار جاتی ھوں
کبھی تم شادماں ھو کے
خوشی کے گیت گاتے ھو
مجھے تم یاد آتے ھو
کبھی شب بھر نھیں سونا
کبھی دن بھر یہ ھی رونا
کہ دل کے زخم گہرے ھیں
مگر یہ بھول جاتے ھیں
مجھے تم یاد آتےھو
کبھی آنکھوں کے لہجے میں
اذانِ دل سناتے ھو
کبھی جو روٹھ جاتی ھوں
مجھے تم خود مناتے ھو
مجھے تم یاد آتے ھو
کبھی تم زندگی سے ھو
کبھی یہ زندگی تم سے
میں جب بھی ٹوٹ جاتی ھوں
مجھے تم خود مناتے ھو
مجھے تم یاد آتے ھو
تمہاری الفتیں جاناں ، میں اب تک بھول نہ پائی
خیالوں میں مجھے اب بھی برابر کیوں ستاتے ھو
مجھے تم یاد آتے ھو
مجھے کیوں یاد آتے ھو ؟
؟

کیا آپ کو یہ غزل پسند ای اپنے comments کے ذریے ہمیں بتایں

Categories: ,

0 comments: