Total Pageviews

Pakistani Girls
Beautiful Girls Pakistani Girls
3D wallpapers
Beautiful 3D wallpapers
Hot college Girls
Sculputures

تمہیں کیا خبر ہے اپنے خدا سے میں کیا مانگتا ہوں : Raton Ko Uth Kar, Khayalon Se Ho Kar, Yadon Mai Kho Kar

Tweet This

راتوں کو اٹھ کر
خیالوں سے ہو کر
یادوں میں کھو کر
تمہیں کیا خبر ہے
اپنے خدا سے
میں کیا مانگتا ہوں
ویرانوں میں جا کر
دکھڑے سنا کر
دامن پھیلا کر
آنسو بہا کر
تمہیں کیا خبر
اپنے خدا سے
میں کیا مانگتا ہوں
تم تو کہو گے
صنم مانگتا ہوں
غنم مانگتا ہوں
زر مانگتا ہوں
میں گھر مانگتا ہوں
ذمیں مانگتا ہوں
نگیں مانگتا ہوں
تم تو کہو گے
ہم کو خبر ہے
کہ راتوں کو اٹھ کر
خیالوں سے ہو کر
یادوں میں کھو کر
آنکھیں بگھو کر
کسی دلربا کی
کسی دلنشیں کی
وفا مانگتا ہوں
یہ بھی غلط ہے
وہ بھی غلط ہے
میں اپنے خدا سے صرف
لائٹ  آنے کی دعا   مانگتا ہوں

Raton Ko Uth Kar,
Khayalon Se Ho Kar,
Yadon Mai Kho Kar,
Tumhe Kya Khabar Hai,
Main Apne KHUDA Se Kya Mangta Hon.
Weeraano Mai Ja Kar
Daaman Phaila Kar
Aanson Baha Kar
Tumhe Kya Khabar Hai,
Main Apne KHUDA Se Kya Mangta Hon.
Tum To Kaho Gey,
SANAM Mangta Hon,
JANAM Mangta Hon,
Tum To Kaho Gey,
Kisi DIL RUBA Ki,
Kisi DIL NASHEEN ki Wafa Manga Hon,
Ye Bhi Ghalat Hai
Woh Bhi Ghalat Hai
Mai Apne KHUDA se Sirf
“LIGHT” Aane ki Dua Mangta Hon. :-)


کیا آپ کو یہ غزل پسند ای اپنے comments کے ذریے ہمیں بتایں

0 comments: